sâmbătă, 15 decembrie 2012

Dacă

Avea taică-meu un văr contabil care locuia la Sibiu. Rosu la fată. Venea din când în când la București și tata scotea salteaua de pe patul său și o punea pe podea să aibe vărul unde să doarmă. Părea bătrân, dar ii plăcea sa înghesuie femeia de casă când o prindea pe coridor. Nu prea intelgeam ce joc jucau.
 Într o zi m-a tras într un colt și după ce m-a pus să jur să nu-i spun nimic lui tata, mi-a citit o poezie scrisa de mană pe o hârtie îngălbenită  într-o caligrafie care mi s-a părut uimitoare. De fapt știa poezia pe de rost. Era Kipling -- Dacă. Câțiva ani mai târziu a venit la noi și mi-a spus ( în secret) că era mesia.  Nu prea știam cine este mesia. dar nu l-am întrebat.
Acu câteva zile l-am descoperit într-un arbore genealogic pe internet.

Niciun comentariu: