duminică, 19 iulie 2009

TOT CE AM INVATAT

Spre sfârșitul vizitei m-a întrebat ce ințelepciune am tras din toata vâltoarea exilului. Învățasem ceva?De rusine, nu am vrut sa spun „Nimic”. Si am dezvoltat în câteva cuvinte descoperirea mea recenta cum ca până la urma caracterul triumfa asupra educației sociale. Dintr-o generație sărăcita de război, de familii cu un singur copil, nu avusesem ocazia sa observ diferențele intre frați.
In fine am scăpat cumva de întrebarea cheie și am plecat. Ma strecurasem.

Gândindu-ma mai târziu la discuțiile noastre si la povestea lui ca fusese tras în piept de un client mi-a venit în minte învățătura care ar fi trebuit sa i-o dau...Verifica pe toți cu care faci afaceri. Cel mai simplu mod – cauta firma într-o carte de telefoane de acum cinci ani. Dacă nu sunt menționați acolo, nu avea încredere si nu le dai niciun credit. Ia asta de la un MBA de la o faimoasa facultate de conducere din America....

Niciun comentariu: