duminică, 24 septembrie 2023

Domnule

 Am fost prin tara. Si lumea mi se adresa cu  "Domnule". Mi s-a părut ciudat.  Nu prea fusesem niciodată tratat cu domnule. Dar apoi mi-am amintit de vara când  am fost trimis in Barragan sa lucram la camp. Toți studenții din anul meu de facultate.  Fecundare de porumb furajer, sau poate se chema inseminare. Plini de praf.  Supa se acoperea de muște imediata ce o primeam in gamela..Si acolo departe de igiena sau civilizația de care eram obișnuiți ne adresam unul la altul cu domnule. Da Șerbane ești un domn, ce p...mea!

Un singur coleg, șeful de UTC, s-a strecurat și a reușit sa scape de mers la Bărăgan. Ani mai târziu, ajus doctor de medicina sportiva  in Germania, a făcut tot felul de excrocherii si a ajuns sa fie cautat de Interpol.

Niciun comentariu: